
Sage Sales Management
Sage Sales Management edonon dauden salmenta taldeentzako irtenbide nagusia da. CRM hau intuitiboa izateko diseinatuta dago, saltzaileei eguneroko errutinan barneratu eta minutu gutxitan menderatzeko. Bizkortu zure merkataritza taldearen jarduera %25a lehen unetik, adimen artifizialak bultzatutako erabilera arintasunari esker, bisiten berri eman eta planifikatzea ahots bidez, eskaintzak sortu eta baliozkotzeari eta Sage 200-rekin jatorrizko integrazioari esker, eta Office365. Beste ERP batzuetara ere konekta daiteke.
Sage Sales Management-ek salmentak eta negozio jarduera kudeatzeko ezinbestekoak diren hainbat funtzio eskaintzen ditu. Besteak beste:
- Jarduera komertzial guztien erregistro automatikoa (deiak, mezu elektronikoak, bisita geolokalizatuak, bideo-deiak eta WhatsApp). Dedikatu zeure burua gehiago eta hobeto saltzera: Bezeroekiko interakzioen jarraipen osoa eta denbora errealean izan.
- Salmentetarako adimen artifiziala zure CRMan integratuta. Txateatu Sage Copilot-ekin fakturazio, eskaera, bezeroen arrisku eta salmenten datuei buruz. Izan interakzioen kontrola eta bizkortu zure prozesuak.
- Zure taldearekin lankidetza hodeian. Kudeatu eta partekatu jarduera eta salmenta helburuak zure taldearekin, eta mantendu motibatuta. Taldea ebatzi nahi den gaiaren testuinguruko mezuekin marruskadurarik gabe inplikatzea.
- Ekipoen errendimenduaren analitika integratua eta automatikoa, jarduera errealaren datuetan oinarrituta. Ziurtatu ahaleginak modu eraginkorrean banatzen direla. Bezeroen zorroa beti estalita egongo da.
- Sage 200-ren informazioarekin denbora errealean balioztatutako eskaintzak eta aurrekontuak sortzea. Zure mugikorrean ukitu bakarrarekin. Sinkronizatu automatikoki produktuak, prezioak eta deskontuak. Optimizatu salmentak eta murriztu erroreak edonondik.
- Mugikortasun irtenbidea. Momentuan behar duzun salmenta-informazio guztia zure ERParekin sinkronizatuta izango duzu.
Sage Sales Management erabiltzeak tresna integral bat eskaintzen die saltzaileei beren salmenta jardueretan eraginkortasuna areagotzeko. Horren isla da astean 2 ordu arte txostenak egiteko dedikatutako denboraren murrizketan, automatikoki eta ahots bidezko jarduerei buruzko txostenei esker, salmenta denbora eraginkor handiagoa lortuz.
Deitu eta hitz egingo dugu.